15 November 2009 / B



Det enda bra med den här dagen var att jag & M tog en herrejävlans lång promenad.

Vet inte hur lång den var...det kanske hon skriver i ett inlägg senare... men 3,5 timmar tog det i alla fall.
och sedan en extra halvtimma att gå hem, då jag missade en buss.
Så 4 timmars promenad allt som allt.

Kom hem.
Och tror ni då fan inte mamma min väntade där med en tallrik pasta och lax?
Drar upp att jag varken åt med dom i fredags eller lördags, så får jag fan ta mig tid att göra det idag.
Så det var bara att sätta sig ner.

Tänkte att jag kanske kunde stoppa fingrarna i halsen och spy upp allt då istället efter maten?
Men då tar det ju sig så fint att allting i magen forsar rätt förbi munnen och upp i näsan.
Vet ni hur OBEHAGLIGT och fullkomligt KOMISKT det känns på samma gång, när man snyter sig och det kommer lax ur näsborrarna på en?

Fy fan.
Kaloribomb i alla fall.
Ush.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0