16 November 2009 / B



Ett KG?!
Ett helt jävla KG?!


Jag grät efter att jag ställt mig på vågen imorse.
Bara stod där och grät, och kände mig totalt jävla värdelös.
Så jävla stor och så jävla fel.

Det sjuka är att när jag drog på mig byxorna imorse så satt dom lösare.
Och dom var till och med nytvättade.
Hur kan detta komma sig?

Jag packade väskan och gav mig av till bussen.
Missade.
Sprang åt andra hållet för att hinna med en annan buss.
Missade den också.
Och väskan skar in i nyckelbenen.
Varför är jag så öm i nyckelbenen?
Uah.
Jag ska inte stå och grubbla över småsaker.
Satsa nu. Måste satsa!

Ingen mat ska passera mina läppar idag.
Ingen mat ska passera mina läppar imorgon.


Hoppas verkligen att viktökningen delvis beror på mensen, och inte på hetsätningen igår.
Hoppas, hoppas, hoppas.

Nu ska jag återgå till min lektion.


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

det kanske bara var vattenvikt <3 eller kanske mensen på gång? eller över eller vad som....



puss

2009-11-16 @ 14:41:01
URL: http://babybrooklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0