2 november 2009 /M

Har tusen grejer att plugga till. Prov, inlämningar och redovisningar hela veckan. Ändå har jag än så länge inte öppnat en enda bok eller skrivit så mycket som en mening, bra va? Dessutom fick jag se att SVT 1 ska ha något program från modeveckan i NYC, det får jag ju bara inte missa! Ett helt program med thinspo :)
Nej men som sagt, det kommer sluta med att jag pluggar typ en timme på hela kvällen, när jag har prov i mitt "hatämne" imorgon..

En annan sak som är lika bra: kollade in tänderna imorse igen. Jag skojar inte när jag säger att mina nedertänder är genomskinligare än någonsin. Helt otroligt. Snart kommer dom inte synas över huvudtaget. Diskuterade det med B och kom fram till att dom adrig kommer få tillbaka det vita, det hela slutade med att jag tröståt... för att sedan gå in på toan och spy. Grattis M, grattis!

Inte direkt något uppmuntrande inlägg precis, haha. Men det kommer fler, så känn er inte lurade ;) Imorgon börjar jag "fasta". Får äta allt som har mindre än 8 kcal i sig; dvs. buljong, te, cola light, jello.. Hoppas att B vill följa med på en lång promenad också! Men nu skall jag plugga, sedan blir det TV ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0