21 November 2009 / B

Jävla helvete.
Mamma har lagt fram kyckling att tina.
Blir troligen kyckling och ris ikväll.

Jag kan inte äta.
Hon kan inte tvinga mig äta.
Jag vill inte äta.
Vill inte behöva spy upp det hon lagat.

Jag ska strax ta mitt pick och pack och sticka ut.
Kanske bara hoppa på någon buss som går till ingenstans och gå hem härifrån.
jag vet inte.
Jag vet bara att jag måste komma ut ur huset, och får inte komma hem förrän klockan är nio.



Om ni bor hemma med familjen, vad gör ni för att undvika middagarna som lagas?

Kommentarer
Postat av: m

jag säger att jag tar något annat för att jag inte gillar det som lagats och håller mig i mitt rum.

2009-11-21 @ 15:30:19
Postat av: M

kyckling är inte så farligt, bara man inte äter för mycket :)

jag brukar nästan alltid äta middag hemma, men käkar rätt små portioner, och så käkar jag i princip inget annat under dagen.

2009-11-21 @ 15:41:18
Postat av: Jackie

Jag lagar egen mat..



jag vet inte om jag ska vara glad eller deprimerad över att ingen ifrågasätter att jag vill gå ner i vikt.

2009-11-21 @ 16:47:35
URL: http://skinnyseptember.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bli vegetarian. Eller vegan.

Din familj kommer (förhoppningsvis) inte orka laga två maträtter och säger åt dig att du får laga mat själv.

2009-11-26 @ 01:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0