25 November 2009 / B

Mamma & pappa hade köpt baguette idag, vilket jag förövrigt inte ens har petat på med fingertopparna.
Baguette är så jävla gott.
Med smör och kalkonskivor helst.
Men det är kolhydraterna som oroar mig.

Igår kväll så gjorde jag det otänkbara.
Jag åt TOAST! Två skivor med bröd med massor av ost i mitten.
det var nog därför jag hade gått upp som fan i morse.
Tror nästan av det var toasten som satte igång min hetsätning som varade hela kvällen på tisdagen.


Men, nu för mer lycka i inlägget!

Jag har klarat mig bra idag.
Fastat. Inte ens vart i närheten av mat.
M & jag tränade även lite idag.
På 12 minuter joggade jag non-stop 20 varv runt en handbollsplan.
Trodde inte jag hade den konditionen, med tanke på att jag börjat röka igen.
Men jag klarade av det!
Och jag ÄLSKADE det.
Jag har verkligen saknat den brännande känslan i lungorna.
Ruschen av endorfiner som rusar genom kroppen.



Det där med utekvällen blev flyttad tills imorgon, så därför blir jag tvungen att äta något imorgon innan jag sticker.
Men absolut inget annat på hela dagen.
Och sedan blir det fasta som fan.

Nu ska jag gå och lägga mig.
Mindre än 6 timmars sömn stimulerar ju aptiten, och så som jag ser ut...Ush!
Jag behöver VERKLIGEN ingen mer mat i det här jävla systemet, det ska jag då säga.

Lider riktigt när jag försöker komma på vad jag ska ha på mig imorgon :/

Kommentarer
Postat av: J

oh, toast är VERKLIGEN en hetstrigger för mig..

2009-11-26 @ 00:15:49
URL: http://fortitudointima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0