30 november 2009 /M

Usch. Varför gör jag aldrig någonsin det jag borde? Min självdisciplin är nästan sjukligt dålig.
Synd att det inte finns tabletter för det, haha, den enkla lösningen; som vanligt.
Jag äter alldeles för mycket.
Jag tränar alldeles för lite.
Jag pluggar aldrig så mycket som jag borde;
eller i god tid.



Jag har inte spytt på jättelänge nu. Flera dagar.
Det är ju bra.. Men det känns fan inte bra.
Jag känner mig tjock, ful, äcklig och oljig.
Varenda kalori som stoppas i min kropp stannar där.
Stannar där läänge..
Imorgon ska super-slim komma, åh vad jag längtar!

Nu ska jag sätta igång att plöja igenom min gigantiska hög med läxböcker.


Förresten, kan passa på att fråga er :) Är det någon av er som testat super-slim?
Och isåfall; hur är dom? funkar dom/hur känner man sig?


Kommentarer
Postat av: J

Yes, har använt dem! Eller jag använder dem. Ta en om dagen efter frukost (frukost kan ju vara väldigt lite), och du är inte hungrig på hela dagen! Frukt ska tydligen boosta effekten, men jag är rädd för fruktsocker, så det har jag inte provat. De gör alltså inte jobbet åt dig, utan de underlättar jobbet! Dessutom är de lite laxerande, iallafall i samband med kaffe! :) Jag diggar dem iaf, skulle förmodligen ligga på maxvikt om det inte vore för dem.

2009-12-01 @ 06:39:31
URL: http://fortitudointima.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Kan man få se en bild på dig?

och vem är M ?? Bra blogg :)

2011-05-07 @ 16:16:40
Postat av: Daniel

Är du galen eller? Du är ju smalare än alla de där modellerna som du har lagt upp bilder på om det nu är du som är på ngr av bilderna här?



Tycker du ska söka hjälp för din ätstörning, för sdå här kan du inte fortsätta och inte bra att andra tjejer läser detta så att de går samma väg som du hust nu gör?



Mvh// Oroad läsare som snubblade in här av slump!

2011-06-16 @ 16:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0