7 November 2009 / B



Okej.
Tog upp bloggen nu för att skriva, men kom på att jag måste slänga resterna.
Resterna av gårdagens middag som jag inte åt.
Resterna som mamma & pappa tror att jag äter nu medens dom är borta för kvällen.
Vänta lite grann...

-går ut och slänger-

Sådär.
Nu är jag tillbaka.


Morgonen började helt OK.
Åt cirka 1dl lättyoghurt med jordgubbssylt och lite cornflakes.
Hade egentligen hällt upp en hel del till, men orkade verkligen inte med det.
Mådde sjukt illa.
Så allt åkte ner i vasken.


Sedan bar det av till mataffären. Köpte juice, riskakor, blåbärssoppa.
Inte fan hade dom ju nån osockrad hallonkräm på lagret heller.
Och medens jag är i fullgång; vad hände med den där JÄTTEGODA naturdiet smoothien?
Ni vet, den där Banan/apelsin?
Det är ju typ den godaste av alla.
Varför säljs den inte mer?

Uah.
I alla fall.
Fick SJUKT ont i magen.
Ska nog börja spela rejält på mjölkallergiker grejen.
Har aldrig vart allergisk mot något i hela mitt liv, men nu för tiden får mjölk mig att känna mig uppblåst och illamående.
Kanske för att M sa 'flytande kaloribomb' när hon pratade om mjölk?
Jag vet inte.

Kom hem. Stekte två ägg och åt.
Blev en JÄTTESTOR macka med smör och kalkonpålägg på sedan.
Det pajade ju hela mig dag.
Sen försvann nästan ett helt ballerina paket ner i käften på mig, en ENORM kopp varm choklad och sedan riskakor.
Ush.
Gick in på toaletten, böjde mig över handfatet och spottade upp några härliga munsbitar.

Nu sitter jag här.
Har just slängt middagen som mamma och pappa förväntar sig att jag har ätit när de kommer hem.
Sen igår gick jag ner 1 KG ( tack laxeringsmedel!) men jag ger mig fan på att det mesta var vattenvikt.

Nu ska jag göra läxor, ta mig själv något att dricka, och sedan titta på Sex And The City.
Hur ser eran helg ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0