17 November 2009 / B

Jag känner mig rätt så jävla powerful idag, faktiskt.

Två gånger har jag lyckats stå emot frestelsen när den stirrat mig i vitögat.
Vill ni höra om de båda gångerna?
Vad säger jag? Det är klart att ni vill!
:P


Första gången var att jag kände mig så JÄVLA sugen på toast!
Ni vet, man tar två vita skivor bröd, nånting emellan och sedan pressar man ihop dom och lägger i ett toast-järn?

Jag brukade göra så att jag tog dom här två vita brödskivorna.
Smörade båda.
La MASSA av ost på båda skivorna.
Kanske en kalkonskinka var.
Och sedan ketchup.
Sedan smällde jag ihop dessa två brödskivorna.
Smörade en sida.
Och sedan in i toast-järnet.

Och ALLT detta förberedde jag.
Kopplade in toast-järnet.
Vände mig mot ingredienserna i denna hemska kaloribomb.
Och sedan satte jag händerna till huvudet, och skrek rätt ut;
"NEJ! NEJ! NEJ! NEJ! NEJ!"

Vips in med alla ingredienserna igen.
Fram med juicen.

Mormor sticker ut huvudet ur tvättstugan och höjer på ögonbrynet.
-"Vad nu? Skulle du inte ha toast?"

-"Nääh..Jag kom på hur äckligt bröd är."



Andra gången nu!

Köpte en ganska stor påse godis när jag var i affären med en ganska tjock bekant.
Tog hem godiset.
Öppnade påsen....
Och så blev jag bara så jävla arg.
Ställde mig upp.
Rusade in i badrummet.
Sekunder senare var allt godiset täckt med flytande tvål och tandkräm.
Sedan for godiset ner i sopptunnan.

Fuck you, candy.
Fuck you.





Nu får jag ta och hämta lite mer juice.
Jag & M var som sagt ute på en ganska kort promenad.
Både jag & hon kände oss helt borta bakom skallbenet.
Kan inte tänka.
Orkar knappt prata.
Känner oss som jävla zombies eller någonting.

Får ta och värma vetekudden nu och gå och lägga mig.
Ska upp tidigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: M

:) inte illa att kunna stoppa i sista sekund, det brukar oftast vara för svårt då. :) känner igen det där med godispåsen, jag brukar antingen ge det till brorsan eller spotta i det... sjuk som man är :S men man vill ju åtminstone inte ha mer sen :D



hoppas du får en skön sömn Britta! ;) (mig kan du kalla.. hmm.. Märta-ärta) :)

2009-11-17 @ 22:25:04
Postat av: Jackie

Woo, vad duktig du är! Lyckades nästan göra samma med godis idag.. Tänkte spara det och bjuda på imorgon. Ha, borde ju ha fattat att jag inte skulle kunna hålla mig borta längre än någon timme!

2009-11-18 @ 15:40:19
URL: http://skinnyseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0