24 november 2009 /M

*Suck*. Plugg, plugg, plugg. För varje minut som går kommer jag på mer och mer skolarbeten som jag har att göra. Jag vill bara strunta i allt och vara på något gym och träna istället. Och gud vad jag längtar tills tabletterna kommer! Vill ha dom nu! :D

Gick en del i stan med B idag, det var gött att det inte regnade så mycket. Kanske var det därför som jag helt glömde bort att hoppa av på min hållplats; utan fortsatte en bra bit innan jag kom på mig själv, så där fick jag mig en promenad hem också :)

Såg att man inte kan blogga mellan 00.00-06.00 nu i natt; vilket är riktig skit! Jag brukar ju oftast blogga efter tolv, och speciellt när jag sitter uppe och måste göra skola!
Påtal om det så får jag återgå till det nu.. buhu.. Får se om jag hinner slänga in ett inlägg innan klockan slår midnatt då :)


Kommentarer
Postat av: chewen

åh jag är sjukt sugen på att beställa men måste hitta någon kompis som kan beställa för jag har inte id och kan inte hämta ut och tappat mitt bankomatkort så kan inte betala heller haha.

2009-11-24 @ 23:46:37
URL: http://chewen.blogspot.com
Postat av: .......

Va fan du kommer ju snart bli sjuk om du håller på sådär. Har du hörts talas om en sjukdom som gör att man kan dö av att vara jätte smal. Man ser inte att man är smal och då försöker man bli smalare. Och då kan man bli rejält sjuk o dö.

Så tänk på det. Du vill väll inte dö så? Eler?

2011-12-03 @ 22:35:13
Postat av: .......

eller*

2011-12-03 @ 22:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0