God Natt /M

Samma misstag idag igen. Klockan är alldeles för mycket för att jag fortfarande ska vara vaken..
Herregud, har dessutom glömt att jag ska jobba imorgon efter skolan också; så det blir ju ingen kort dag precis. Kommer med andra ord knappt kunna uppdatera imorgon överhuvudtaget :(

Mamma lurade mig förut; vilket ledde till att jag hängde över toaletten ett bra tag när hon försvunnit hemifrån. Ingen promenad blev det heller, *suck*.
Nu är det dessutom 40 dagar kvar. 40 dagar. Jag får panik.

Ska passa på att tacka för alla kommentarer i mitt senaste inlägg :D Jättebra bloggar, och alla åkte in på min bloggkoll! Så nu kommer jag defenitivt inte sakna något att läsa :)

Nu måste jag stänga ner här och gå och sova. Hoppas att jag hinner blogga någonting imorgon åtminstone <3
Natti.

Kommentarer
Postat av: ano

vad lurade din mamma dig på?

2009-11-21 @ 00:06:52
URL: http://anoslashlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0