Promenad med B /M

- Gjorde en stor mugg te, drack sammanlagt 2-3 klunkar, slängde ut resten. Jaja, det såg åtminstone bra ut när pappa tittade in i köket ^^

- Äntligen fick jag tag på B också, som är påväg hit för att gå resten av promenaden :) Så förhoppningsvis blir det 1,5 mil sammanlagt trots allt!

- Morsan antar att jag kommer att äta middag hemma idag innan jag sticker. Jag är hungrig, magen kurrar, men jag är absolut inte sugen. Får se hur jag löser det där.. Har ju inte städat rummet än som jag skulle, så om jag gör det direkt när jag kommer tillbaka från promenaden, så kommer jag säkert inte hinna äta middag innan jag måste börja göra mig iordning och ge mig iväg.

- Jag är rädd. Jag kommer dricka en del ikväll; och som vi alla vet innehåller det jävligt mycket kcal. MEN det är inte det som jag är rädd för, eftersom att jag på något sjukt sätt accepterar kalorier från alkohol mer än kalorier från mat, nej; det är fyllekäket och synderna som kommer med alkoholen som jag är rädd för. Bevare mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så är det för mig med... hungrig men inte sugen på NÅTT!...

puss<3 och tack <3

2009-11-14 @ 16:27:53
URL: http://brooklynbaby.blogg.se/
Postat av: Belle

Ska också ut ikväll. Alkoholkalorierna känns bajs, verkligen. Men det värsta är nog att när man väl fått i sig ett par cider så går man på chipsen det alltid bjuds på. Ischhh...!

Hoppas du får kul ikväll iaf!

2009-11-14 @ 18:36:37
URL: http://myegotrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0