Snabbt Inlägg / B



Aj, aj, aj!

åt ingenting förrän halv sju ikväll, då mamma kom hem.
Köttfärsbiffar & pommes frites med bearnaisesås.

Spydde upp kanske hälften av det.

Sedan blev det dock kaka och glass.

Gud..Jag mår så jävla illa, och känner mig så sjukt jävla tjock.

Mamma: hur mycket har du gått ner egentligen?!
Jag: Öh...Jag vet faktiskt inte.
Mamma: Men du får sluta! Du får inte gå ner mer nu! det behöver du inte!

Tro fan att jag tänker lyssna på henne.
Hon försöker behålla mig fet.
Hon försöker få mig att fortsätta vara fet, bara så att hon slipper inse att hon behöver gå ner i vikt.
Jävla hora.
Jag hatar henne och hennes baktankar.

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej, jag är en 13årig tjej som väger 53kg och får jävligt dåligt självförtroende när jag läser din jävla blogg.

2012-01-22 @ 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0