Tjockis, Med Eller Utan Sorbet / B

Blev riskakor istället för Naturdiet.

Sitter nu här med ett kallt glas cider ( light versionen, inte orginal.) och letar bilder på smala små flickor.
Jag känner mig riktigt jävla pepp nu.
Gjorde inte det tidigare idag dock.
Höll på att börja grina, för jag kände mig tjockare än alla andra,.
Är jag tjockast av alla?


Städat lite och handlat med mamma idag.
Funderar på att börja göra smoothies igen.
Och gröt sitter ju faktiskt inte helt fel heller.

Det är kalorimängden som oroar mig dock.
Och att man blir hungrig senare på dagen...
-suckar djupt-

Min mamma ville göra sorbet glass idag till mig, då jag börjat 'hata' vanlig glass.
men så fort hon vände ryggen till så la jag tillbaka båda de små paketen.
Onödiga kalorier att ha.
Onödigt, onödigt, onödigt.

Feta flickor ska inte ha någon sorbet glass.


Om motivationen håller i sig, så kommer jag vara duktig i helgen.
Snälla, motivation, håll i dig!

Kommentarer
Postat av: ano

Tack :D

du har säkert jättefint hår:)

hoppas motivationen håller i sig<3

2009-11-19 @ 23:06:16
URL: http://anoslashlife.blogg.se/
Postat av: M

Finns cider i lightversion???? Du måste skoja med mig! Gillar inte vanlig läsk, cider är det enda som är gott :D Oooh ingen mer cola zero, tack gode gud! BRITTA DU HAR RÄDDAT MITT LIV! :D Vilken cider är det? :)Svara bara här nedanför, eller i ett inlägg, så blir jag världens nöjdaste människa :)

2009-11-20 @ 08:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0