14 Oktober 2009 / B



Ja, nu sitter jag här i mitt dystra lilla rum, helt jävla utmattad.
Och då måste jag ändå plugga inför ett prov som jag har imorgon.

Spytt två gånger idag.

Första gången på ett studiebesök som jag och klassen hade till något slags museum.
Hade ätit bröd, yoghurt och choklad, så det var ju bara rätt in på toaletten för mig för att stoppa fingrarna i halsen.

Sen för typ 10 minuter sedan.
Kom hem från skolan, och kände ett sådant jävla sug!
Har aldrig vart med om något liknande.
Som ett tomt, svart hål inuti mig som bara MÅSTE fyllas igen!

Jag VISSTE att jag skulle hetsäta.
Men aldrig har jag planerat det så.

Jag stod där och velade.
Tänkte: ÅH! BRÖD!

Sedan började hjulen i huvudet att snurra.

Jag kan äta VAD JAG VILL.
Utan att gå upp ett jävla gram, bara jag spy som FAN.

Så jag åt pasta med korv, ett STORT glas vatten och lite vaniljglass.
Sedan snabbt in på toaletten och spy tills jag var närapå att svimma.
Så fort det tog stopp, så drack jag lite vatten, och sedan fingrarna i halsen igen.
Tillslut kom det bara galla.
Fan va hemskt.
Jag får inte börja tänka att jag kan äta vad jag vill, bara jag spyr sedan.
Jag vill ALDRIG igen känna det suget.
Jag MÅSTE sluta spy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0