20.15 - 11 Oktober 2009 / B

Det här är den kropp jag vill ha just nu. I denna stund tycker jag att denna kroppen är perfekt.
Så jag tvekar inte när jag lägger in den i mobilen.
Den motiverar mig.
Påminner mig om vad jag verkligen vill ha.
Förhoppningsvis kommer det att fungera.




Spytt 2 gånger idag.
NÄSTAN en tredje gång i skogen, när jag var ute med hunden.
Hade precis ätit middag ( och en MASSA choklad.) och ni vet den känslan man får när man ska rapa?
Fast istället för att 'rapa' så spyr man lite istället?
Precis vad som hände.
Ush, vilken äcklig smak i munnen jag hade.

Upptäckte även att min mage är svullen.
JÄTTEMYSIGT.
Hoppas att det är på grund av mensen ( som borde dykt upp igår.) som börjat bli lite oregelbunden igen.

Nu skall jag börja skriva en uppsats som skall vara klar tills imorgon, göra lite läxor, och sen är det 100 situps ( om inte mer.) och några armhävningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0