30 Oktober 2009 / B



Mamma:
"Hur mycket har du gått ner, B?"
Jag: "Öh...Vet inte..?"
Mamma: "Alltså. Allt som allt? Hur mycket har du gått ner?"
Jag: "Nej men jag vet inte."

Mamma fortätter att ge mig den där konstiga blicken.
Den där studerande, 'jag vet att du inte går ner hälsosamt'-blicken.
Hennes röst är tung.
En sån röst man använder när man egentligen försöker säga "Jag vet vad du håller på med."
Hon får mig att känna mig obeskrivligt obekväm när hon ställer sådana frågor.
Hur fan ska jag kunna hardcore banta nu, om hon redan nu reagerar?
Hmm...får ta och förlänga mitt medlemskap på gymmet.
Måste ju kunna skylla på det då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dem där diskussionerna har jag dagligen med min mamma också!



suck och stön!

2009-10-31 @ 00:22:06
URL: http://brooklynbaby.blogg.se/
Postat av: -

Åh -.-' jag känner igen det där så himla väl! BLÄ!

<3

2009-11-02 @ 06:55:45
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag vill bara säga att ni är fina som ni är och ifall ni vill gå ner mer i vikt , måste ni ju ändå äta .. Har hört om folk som kräks upp allt dom äter och fastar tills dom dör , hade magproblem innan , kunde inte äta nånting förutom typ juice , sedan gick jag till läkaren och dom fick veta vad det var för fel , har gått upp 10 kg sen dess och även om jag vill vara smalare är jag nöjd , vill inte se ut som jag gjorde innan , hoppas ni förstår hur fina ni är bara .. Kram

2010-12-01 @ 16:12:29
URL: http://mylifeisyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0