5 Oktober 2009 / B

Efter en lång dag i skolan och sedan lite tid med M, så åkte jag till Hemköp och köpte ett och ett halvt KG godis.
Varför?
jag vet inte varför.
För att hetsäta och spy antar jag.

Men även tre stycken naturdiet smoothies fann sin väg in i påsen.

Satte mig på bussen hem, och kröp ihop lite.
Vände blicken framåt i bussen.
Frös till.

Där...Där framme. Där satt hon.


Långt, LÅNGT brunt hår. Glansigt, kastanjebrunt.
Benen som stickor.
Armar som stickor.
Perfekt.
Jag stirrade som besatt resten av åkturen.

När hon gick av, tittade jag efter henne.
Även när hon gick kunde man se världens mellanrum mellan låren.

Jag grät nästan, när jag åter vände ögonen framåt i bussen och de fastnade på den överviktiga, fula, kvinnliga busschauffören.
Där kommer jag att hamna om jag inte aktar mig.

Så när jag kom hem så gav jag en stor påse godis till mamma och pappa.
Den andra gav jag till min bror.
Imorgon runt 7-tiden bär det av till gymmet.


I'm gonna need to do this, if I ever want to feel alive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0