5 oktober 2009 (igen) /M

Jaja, jag kom inte på någon rubrik :/

Dagen har faktiskt gått riktigt bra. Den började innan skolan med en powerwalk på 40 minuter. Sedan har det blivit:
1 kopp buljong: 2,5 kcal
1/2 fisk: 100 kcal
kokta grönsaker: 60 kcal
1 banan: 100 kcal

262,5 kcal allt som allt. Klarade med andra ord första dagen riktigt bra! Och den där powerwalken gjorde verkligen mycket. Den dämpade både hunger och sug, så jag ska försöka ta mig upp tidigare i fortsättningen och hinna med det innan skolan. Har väldigt mycket prov den här veckan, inte roligt! Har ett imorgon också, som jag knappt pluggat på än.
Imorgon väntar en lång dag i skolan, vilket är bra eftersom att man hålls borta från mat :) Sedan är det promenad och plugg som gäller. Påtal om plugg, nu måste jag verkligen sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0