7 Oktober 2009/ B



Jag är troligen bara paranoid.
Men jag är ganska öm på höger sida under revbenen.
Kan vara levern.
Jag blir orolig.
Jag MÅSTE sluta spy.

Ska besöka skolsköterskan imorgon.
Bara för säkerhets skull.
Och kolla upp det.
Förhoppningsvis är det ingenting.
Men jag vill ändå att någon som vet vad dom gör känner efter lite.

Jag spydde två gånger igår ( 6 Oktober.), tills det riktigt gjorde ont, bara för att avar säker på att ingenting fanns kvar.

Oj.
Kollade just på klockan.
Skulle ju gått och lagt mig för en timma sedan.
:/
Tur nog så är det LÅNG dag imorgon.
Är inte hemma förens klockan 6 på kvällen.
Så frukost ( Flingor + 8 mandlar = 250 kcal?), en diet coke och sedan middag ( Naturdiet smoothie= 200 kcal.)
Borde väl fungera ganska bra?
Jag vet att det blir över 400 kalorier.

Men 500 kalorier som jag behåller i kroppen är definitivt bättre än 1000 kalorier som jag spyr upp.
Jag MÅSTE sluta spy.
Bulimi är den värsta ätstörningen.
Har hört / läst att bulimiker behåller ungefär samma vikt hela tiden, men organen tar större skada.
Plus att man får plufsigt ansikte.
Ush, jag MÅSTE ta tag i saker innan det är för sent!

Kommentarer
Postat av: S

Haha, gilla att den säljs i en godis butik. hmm.. undra om det är fake?! Får springa dit och inhandla då :)

2009-10-07 @ 06:42:18
URL: http://illnevertellyou.blogg.se/
Postat av: Flipp

Inte för att det spelar någon roll för dig men jg kunde inte låta bli att kommentera.

Jag känner igen mig idig.

Man vet att spy är sämst, men ändå så vet man om att det är en slags utväg som man kan använda sig av om man tex börjar hetsa, så vet man att man kan göra sig av med det efteråt. Så jäkla dumt.

Jag har spytt sen jag var 11 (20 nu) och kräkreflexerna försvinner typ. Jag behöver använda skaftet på tandborstar för att de ska ge ngn effekt alls. Har dessutom fått hjärtklappning titt som tätt. Så kan du sluta gör det, inte så kul när man är fast.

Din blogg är BRA! du vågar vara så ärlig

2009-10-07 @ 11:15:39
Postat av: Flipp (igen)

Om du ni fortsätter att spy, testa att dricka typ 2 liter vatten snabbt. Då brukar man slippa använda fingrar etc. man pajjar inte halsen då iaf hah

2009-10-07 @ 11:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0