Att finna motivationen / B



Åh, så JÄVLA dålig.
Magen kurrade högt, och tillslut gav jag efter.
Det blev ett glas juice och en lingonrova med kalkonskivor på.
Skulle sätta detta på cirka 200 kalorier.
Mådde så JÄVLA illa efteråt.

Imorgon är det fasta som gäller.

Jag slog just emot en vägg av ångest.
Ett flöde av tankar som skrek åt mig att jag aldrig kommer att klara det.
Inte tills nyår i alla fall.
Att jag är en tjock, fet gris och är äcklig, äcklig, ÄCKLIG!
Att jag likaväl kunde gå ner och hetsäta, för jag skulle ändå inte kunna hålla mig borta från mat och bli smal.

MEN!

Jag steg upp ur sängen och öppnade garderoben.
Där hängde den.
Den långa, svarta klänningen med smala axelband.
Jag tog ut den.
Höll upp den framför mig.

Jag kommer att se så JÄVLA snygg ut, när jag blir smal.
Jag KOMMER att se så JÄVLA snygg ut på nyår!
67 dagar kvar!
JAG SKA KLARA! :D



Jga lovade M att om...nej....NÄR jag kommer i den på nyår.
När jag äntligen ser SNYGG ut i den klänningen.
Då kommer jag att rusa ut genom dörren, och rusa ända hem till henne.
Så om ni ser en smal tjej med svart klänning på sig och tårar i ögonen, som rusar genom staden.
Ja, då mina vänner, då har ni just sett B.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar nicoles armar där :o <3



stay stronggg :)

2009-10-25 @ 21:43:29
URL: http://unpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0