Små-Fakta / B

Ush, sitter här och försöker hitta bilder på smala brudar.
Men just nu har jag 4724 stycken bilder i min 'Smala' bild mapp.
och jag är rätt så kräsen när det gäller mina bilder.

Men då och då kommer man över lite användbar fakta på olika sidor.
Och jag tror att du, M, blir sur om jag inte lägger upp lite info på bloggen.


1, Få minst 6 timmars sömn varje natt. Mindre än 6 timmars sömn stimulerar aptiten med 15%

2, KÖP dom där snygga jeansen eller den där lilla klänningen, även om det är för litet. Det inspirerar dig att gå ner i vikt.

3, ät ALDRIG någonting större än din näve. Om du behöver öppna munnen så mycket att läpparna 'sträcks', så är det FÖR mycket.

4, Om du är höger hänt, ät med vänster hand.

5, Ät typ lite nötter eller avokado 20 min innan middagen. Det tar 20 minuter för magen att signalera att du är mätt och inte vill ha mer. 'Bra fett', så som det i avokado och nötter, är hemligheten.

6, Att äta 5 valnötter eller åtta mandlar ( runt 65 kalorier.) stimulerar produktionen av Cholecystokinin, en hormon som hindrar magen från att tömma sig snabbt. Detta gör att du känner dig mätt längre.

7, Ät endast i ett rum i huset, till exempel köket eller matsalen. Håll ditt sovrum och andra ställen STRIKT mat-fria.



Ja, det var dom fakta sakerna jag hittade just nu.
Men.
Nu är det faktiskt tid att plugga lite franskan innan jag går och lägger mig.
det här med att sova minst 6 timmar....
Då måste jag ju sova vid 23.30 :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0