Ut Med Skiten / B

Ush.
Mamma tyckte att jag blivit för smal,så hon gjorde varm choklad och mini baguetter.
Jag åt en mini baguette och drack en kopp varm choklad.
Och sen bar det av ut med hunden.
Såg en smått knubbig tjej som joggade förbi mig.
Och tänkte att ' det där borde jag också göra'.
Ush va tjock jag är.

Gick in i den mörka skogen, och när jag började tänka på kalorierna så gjorde kroppen PRECIS som jag ville.
Jag öppnade käften och utan att stoppa fingrarna i halsen så spydde jag upp allting.
Utan någon som helst ansträngning.
Mysigt.

Blev lite roligt, när jag använde fingertopparna till att se till att jag inte hade något runt munnen.
Precis sådär som man brukar göra när man tar bort läppstift som hamnat utanför. x3


Thin is the new in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0