10.20 - 18 September 2009 / B



Jag måste få kontroll över mig själv igen.
Just nu hetsäter jag och spyr efter nästan varenda jävla måltid.
Så patetiskt och svagt av mig att det inte är klokt.

Men på ett sett mår jag bättre av att spy.
Det är nästan som om det rensar själen från gårdagens skuggor.

Jag är iaf lika fet som vanligt, och det äcklar mig så extremt.
Nästa vecka ( på fredag ) ska jag träffa några kompisar och gå på bio.
Jag vill inte vara lika fet som sist vi sågs.
Ush.
Jag vill ha förändring!

Något som jag märkte när jag stod i badrummet var att jag kan se konturerna av mina bröstben.
Vilket jag tycker är SJUKT stört då jag är så jävla stor att det inte är klokt.
Men dom skall synas tydligare!

Har packat gympa-väskan, så idag bär det av till gymmet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0