15 September 2009 / B


Nu är fasters man här.
Och med sig hade han fasters himmelskt bakade bullar.
Vi åt hamburgare, och efteråt blev det äppelpaj men vaniljsås.
Jag spydde upp allt.
Jag är inte dum heller.
Bara hamburgerköttet hade nästan 300 kcal.

Sedan blev det småfika med mackor och bullar.


Det värsta med att ha släktingar över är att man nästan MÅSTE äta.
man MÅSTE vara social.
Annars ses man som asocial och ohövlig. Ouppfostrad.

Så är det konstigt att min fasta var till intet, nu idag när jag steg upp på vågen?
Nej.

Men jag hoppas att min vikt inte endast reflekterar min dåliga självdisciplin.
Jag hoppas att den påverkats något av att min mens är fem dagar försenad.
Att jag kommer att gå ner något sisådär när mensen väl vart här och sen försvunnit igen.


Idag = cykling till gymmet.

Jag måste ta mig själv i kragen och börja gymma!
Varje gång jag skrivit att jag ska gymma här på bloggen så har det inte blivit av.
Och det gör mig djupt besviken på mig själv.
Men idag MÅSTE det ske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0