16 September 2009 / B



Smart drag M.
Du inspirerar mig verkligen att ta med mig gympa-kläderna till skolan och sticka till gymmet efter sista lektionen.

Jag sitter nu här och tänker på hur enorma mina lår är.
ÄCKLIGT stora.

Och igår snackade en stor grupp av tjejer ur min klass hur dom vill gå ner i vikt inför fotograferingen.
Att dom är glada att dom undervikt kladdkakan som föräldern hade köpt osv.
Vad gör jag om dom blir smalare än mig på kortare tid?
Jag kan inte låta det hända.
JAG måste vara smalast!
Den som förändrats mest!

Jag är den som kämpat mer än dom.
Jag MÅSTE bli smal.

Dagen började bra.
En tallrik flingor. 150 kcal


Ska ta med mig juice till skolan.
150 kcal per flaska ( har med mig två. ) och sedan får vi se om det ens blir någon middag :/
Jag tar nog med mig kortet iaf idag, för att köpa juice och gympa-byxor.

Min bror drack upp ett av mina juice-paket igår kväll.
Jävla idiot.

Kommentarer
Postat av: Phia

Stay strong!

2009-09-16 @ 10:48:39
URL: http://misslyckadidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0