16 september 2009 /M

Sitter här med röda ögon och smått värkande hals. Inte bra. Skall snart ta min mp3 och gå ut på en powerwalk (om inte B vill med?), men innan det är det disken som gäller.
Den här dagen har inte vart nå vidare. För det första så började den med att jag försov mig och missade hela första lektionen, åt ingen frukost eller något i skolan (vilket var bra), lagade mat när jag kom hem OCH åt av den. Spydde upp regnbågens alla färger, och nu sitter jag här och skäms.

Oroar mig inför morgondagen. För det första har jag bara en lektion, dvs. mer tid hemma = lätt att gå i skåpen och äta upp allt man ser. För det andra skall jag gå ut och ta några öl med en kompis. Ja, ni hör själva. Det är en del kcal i en öl.. Men men, jag skall försöka göra mitt bästa i alla fall.

Nu skall jag kila iväg! Skriver mer senare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du provat grönt te? jag brukar dricka en massa när jag vill rensa kroppen... tja asså du förstår nog vad jag menar med det XD fast inte direkt efter att ha spytt upp, inte bra för magen. lycka till imorgon. jag brukade kasta ut all mat jag hade men nu köper jag bara hem grönsaker och frukt och yoghurt.

2009-09-24 @ 09:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0