22 September 2009 / B



Jag borde sova nu.
Jag ska upp tidigt imorgon.

Men det kliar i hela jävla kroppen.
Blodet rusar och jag mår illa.
Jag åt middag med familjen. Lax och pasta.
Och sen åt vi choklad.
I massor.
Och nu darrar jag.
Jag är så jävla äcklad.

Jag vill ut och springa tills jag faller ihop.
Jag vill gå och stoppa fingrarna i halsen, men kroppen har redan tagit upp kalorierna.
Jag vill hämta en kniv och skära bort fettet.
Men vad för nytta gör det med mer ärr?
Ush, jag mår så dåligt.
Äcklad.
Jag äcklar mig själv.

Jag ska göra bättre ifrån mig imorgon.
Måste göra bättre ifrån mig imorgon.
Och ska köpa energi drycker som M tipsat mig om.

Ush, jag vill bara skrika rätt ut.
All den här maten...Alla kalorier jag tryckt i mig.
Det är verkligen inte värt den psykiska smärtan efteråt.
Det är inte värt att äta, om man vet att man kommer att känna sig så här äcklad efteråt.

Kommentarer
Postat av: bella

är det du på bilden?

2009-09-23 @ 18:10:01
URL: http://bellahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0