28 September 2009 / B

När jag tänker på det så är det hemskt hur snabbt jag vant mig vid att spy.
Jag behöver inte ens hetsäta.
Även om jag bara äter en lätt måltid så kliar det i kroppen.
Känns som om allting bara sväller och jag måste ha ut det ur kroppen så fort som möjligt.
Och snabbaste vis är samma väg som det kom in.

Två gånger nu på morgonen har jag spytt.
Och jag har märkt att kräkreflexerna börjar försämras.
Jag är nästan så van vid att ha två fingrar i halsen, att jag inte ens mår illa.

Jag måste få kontroll över det här.
Sluta spy, helt enkelt bara äta så lite att jag inte känner för att spy, och sedan träna, träna, träna!



Jag ska till gymmet efter skolan, och sedan skall jag åka och köpa lite frukt.
den här juice-boken jag köpte är HIMMELSKT bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tandborste är det bästa när man ska spy, vilket man inte ska. Så stop it, börja ät regelbundet (små mål, om du vill) och ät lowcarb.. du blir mättare längre.

2009-09-28 @ 18:14:45
Postat av: Jackie

Tack! :DD

2009-09-28 @ 21:04:21
URL: http://skinnyseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0