Give me strenght / B



Jag gav en köttbulle till hunden.
En köttbulle och en pasta-spiral.
För att han var så jävla söt och gav mig high-five.

Sen lyfte jag fingrarna till näsan, och lukten av Scan's köttbullar närpå tog livet av mig.
Så gott.
Det var närapå att jag räckte mig in i kylskåpet, tog ut pasta, ketchup, ost, bröd, köttbullar och smör för att hetsäta.
Kanske några kakor och lite glass också.?
Och en hamburgare med mörkt bröd, smält ost och ketchup....jag kunde riktigt känna smaken på min tunga.

NEJ!
NEJ,NEJ,NEJ,NEJ,NEJ!


Rusning in till badrummet.
Såpa, skrubba skrubba.
Vatten.

Tvätta bort.

Lukten är borta, men suget finns kvar.

När jag är minus 20 KG tänker jag posta vad jag vägt i det förlutna och vad jag nu väger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0