Morgondagen / B

Min värsta skoldag imorgon!
Börjar 8, slutar 17.00, och har 1 timmas unchrast mitt i altet.

Så åtta timmar totalt kommer jag att sitta i skolbänken! Ush och fy!

Men är ändå otroligt pepp just nu.

Jag kommer att vakna innan mamma och pappa, dvs få det att se ut som om jag har ätit frukost redan.
Sen iväg till skolan.
På lunchrasten gör jag läxor istället för att äta.

Efter skolan finns det en ganska stor chans att jag sticker till gymmet och tränar armarna.
Dags att jag börjar röra på fläsket, liksom. :/

Sedan hem, säga att jag åt hos M, och sedan sova, sova, sova.
UNDERBART!

 

Om 12 minuter börjar min tredje dag i fastan!

Ni skulle bara veta vilka frestelser jag har motsått idag!

MAN KAN OM MAN FÖRSÖKER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0