TOPMODEL / B

Säsongstart av Top Model!
Söndag klockan 19.00!
Kanal 3!

ÅH! ÄNTLIGEN!
Vad jag har längtat!


Övrig uppdatering är att jag hetsätit och spytt som en gris i 6 dagar nu.
Är så jävla svag för frestelserna och för en halvtimme sedan, när jag klev in i duschen, så satte jag händerna framför ansiktet och bara grät medens det varma vattnet regnade ner från dusch-huvudet.
Jag kände mig så otroligt liten, svag och värdelös.

Och jag ville inte tvåla in mig. Ville inte röra min äckliga kropp.
Men jag samlade mig, och när jag klev ur duschen bestämde jag mig för att ännu en gång rensa avloppet.

Och ännu en klump med hår.
MITT hår.
Jag måste bli bättre på att äta mina vitaminer.
Speciellt nästa vecka.
Planerar att fasta från 7 September - 11 September.
Om M inte är med sin lilla pojkvän så kanske jag kan smita hem till henne på kvällarna till Lördag och Söndag och 'äta' hos henne.

Då blir det kanske en hel vecka, trots allt.

Nu ska jag börja surfa runt på nätet och leta efter en cykelaffär som har låga priser.
Den här jävla cykeln jag har nu är värdelös.
Bättre att köpa en ny, som kan jag cykla till skolan med.



Kommentarer
Postat av: jo

Vitaminer är grymt viktigt, spec. när man slarvar med maten.. men jag ör lika fail med att komma ihåg att ta dem :P ett tips är att använda sockerfria brusvitaminer, man kan låtsas att det ör "morgonjuicen" :P blir lättare då.

2009-09-05 @ 01:34:31
URL: http://down2size0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0