...dagar kvar / B


Jag satt i soffan när en plötslig tomhet övervällde mig.
Djupt nere i magen, som sög all musten ur mig.
Vad skulle kunna hjälpa mot denna tomhet, undrade jag?
Kanske några av kakorna mamma & pappa nyss köpt?
Nej. Ush va äckligt.
En macka?
Uah, nej.
Någon slags mat?
Ush, va illamående jag blev av tanken
Så det var ingen hunger då.

Så föreställde jag mig hur jag skulle sitta på soffan, knäna ihop och ett stort mellanrum mellan låren.
Och suget i magen försvann.
Ersattes med tillfredsställelse.

I had a hole in my heart
So I threw away my plate
'Cos nothing would fill me up
Whatever I ate



dagar kvar
...tills studenten
...att gå ner i vikt
...att bli smal
...innan jag postar före & efterbilder.

Kommentarer
Postat av: elli

Stay strong <3

2010-02-05 @ 11:01:10
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: skinny love

har länkat er på min blogg, hoppas det var okej:)

2010-02-05 @ 14:55:49
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0