10 Januari 2010 / B

Fy fan.
Hittade ingen bra 'dayplanner' någonstans.
Alla började dagarna klockan 08.00 och slutade 19.00.

Så vad gjorde jag?
Jag köpte ett litet fint anteckningsblock. En liten blåaktig journal med många linjer på sidorna.
Och så gör jag helt enkelt så att jag skriver in tiderna.

Kanske bättre så?
Jag vet inte.

Jag kommer att försöka hitta det bästa sättet att skriva i den här lilla boken, och sen kanske jag tar en bild så får ni se hur jag skrivit?

Imorgon börjar skolan.
Vad gör jag här?


JO! JUST DET JA!
Idag fick jag min mens.
Äntligen.
En månad för sent.
Nu är den här.
Vilket betyder att snart är svullo-känslan borta.
Snart är ömmande tuttar borta.

Imorgon, kära läsare.
Imorgon börjar hard-core motherfucking skinny ass året.
Lite kalorier.
Mycket träning.
Mycket plugg.
Mycket glöd.
Inga fucking ursäkter.
Ingen fucking hets och ingen fucking undanflykter.
Schemat skall följas stenhårt om jag så kommer att bli tvungen att säga upp allt socialt liv.
Jag ska för fan gå ner så jävla mycket jag bara kan denna månaden.


Kommentarer
Postat av: E

Fan vad bra det låter, nu gör vi 2010 till bästa kick-ass året någonsin! En snygg bikinikropp till sommaren är målet ;)

2010-01-11 @ 14:48:29
URL: http://purebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0