DayPlanner/ B



Nu ska ni få ta en titt i mitt nyinköpta anteckningsblock som jag använder som 'day-planner'.
Jag finner mig själv tvungen att titta upp när morgondagens bussar går, vilket är jättebra, för då slipper jag stå på busshållplatsen och frysa arslet av mig i tjugo minuter.

Sedan drog jag ett svart streck framför alla tiderna så att jag kan markera av när saker och ting är klara.
Detta kommer troligen få mig att känna mig duktig och mer motiverad till att få saker och ting gjorda.

Nu ska jag snabbt städa i ordning i mitt rum innan jag går och lägger mig.
Imorgon får vi se om jag hinner prata med M något om att sätta upp en Tävling.

Godnatt, sötnosar!



Kommentarer
Postat av: elli

ser bra ut tycker jag :) take care <3

2010-01-11 @ 22:17:38
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: Leroy

Snyggt schema! Kommer nog sno idén ;)

2010-01-17 @ 00:37:50
URL: http://quixotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0